Indrapporter supportsag
Hos Geopartner registrerer vi alle indkommende supportsager. Det gør vi for at kunne hjælpe dig hurtigst og bedst muligt
Har du brug for support, kan du sende din supportsag til support@geopartner.dk, hvorved der automatisk oprettes en sag i vores system.
Dette giver os bedre mulighed for at tildele sagen til den rette person og sørge for, at der følges op på henvendelsen.
Sådan gør du, når du opretter en supportsag:
I emnefeltet angives en sigende overskrift
Beskriv fejlen med angivelse af:
- Platform (WEBGIS, LER, QGIS, GeoFA etc.)
- Tidspunkt for hændelsen
- Beskriv bedst muligt den arbejdsproces du var i gang med
Vedhæft gerne skærmbilleder.
Tilmeld dig automatisk information i forbindelse med eventuelle driftsproblemer her
Teamviewer – download på foranledning af vores supporter
Hvis vores supporter har brug for det for at kunne hjælpe dig, beder han dig om at downloade supportprogrammet Teamviewer.
Klik her for at hente installationsfilen til teamviewer
Teamviewer er et supportprogram, som med din accept giver vores medarbejder midlertidig adgang til at følge med i, hvad der foregår på din skærm. Når programmet lukkes, afbrydes forbindelsen til din computer. Teamviewer er ikke et skadeligt program og benyttes af større virksomheder til at yde support.
For yderligere information, se mere på:
www.teamviewer.com/