Har du brug for hjælp til en af vores GIS-løsninger?

Skriv til os via vores supportmail support@geopartner.dk.

Det sikrer dig, den bedst mulige support.

Sådan opretter du en supportsag

Send en mail til support@geopartner.dk med følgende:

  1. Angiv en sigende overskrift i emnefeltet
  2. Beskriv fejlen med angivelse af:
    1. Platform (WEBGIS, LER, QGIS, GeoFA etc.)
    2. Tidspunkt for hændelsen
    3. Beskriv bedst muligt den arbejdsproces du var i gang med
  3. Vedhæft gerne skærmbilleder.

Få driftsinformation om Geopartners GIS-løsninger

Du kan få hurtig information om driftsstatus og eventuelle driftsproblemer ved at abonnere på vores driftsinformation. Du får en mail direkte i indbakken ved driftsproblemer og endnu en mail, når problemet er løst. Som bruger af Geopartners forskellige GIS-løsninger, anbefaler vi at du er tilmeldt.

Tilmeld dig vores driftsinformation

Se status på drift

TeamViewer

Hvis vores supporter har brug for adgang til din computerskærm for at hjælpe dig, bliver du bedt om at downloade supportprogrammet TeamViewer.

Hent installationsfilen til TeamViewer

TeamViewer er et supportprogram, som med din accept giver vores medarbejder midlertidig adgang til at følge med i, hvad der foregår på din skærm. Når programmet lukkes, afbrydes forbindelsen til din computer. TeamViewer er ikke et skadeligt program og benyttes af større virksomheder til at yde support.

For yderligere information, se mere på: www.teamviewer.com/

Skriv til os, så hjælper jeg og mine kolleger dig videre

Rene Giovanni Borella

Har du behov for support til andre sager end dine GIS-løsninger?

Kontakt os på post@geopartner.dk. 

Så sørger vi for, at der bliver taget hånd om din sag.